Пропонуємо взяти участь в обласному конкурсі соціальної реклами «Всі права людини для всіх»

Положення про обласний конкурс соціальної реклами

«Всі права людини для всіх»

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 01.12.2010 № 2154-р «Про затвердження плану заходів з проведення Національної компанії «Стоп насильству на період до 2015 року», IX розділу обласної комплексної програми «Молодь і родина Житомирщини на 2012-2015 роки», обласного плану заходів з проведення Національної кампанії «Стоп насильству!» на період до 2015 року та відповідно до листа Міністерства соціальної політики від 20.10.2013 № 11073/0/14-13/57 оголошується обласний конкурс проектів соціальної реклами «Всі права людини для всіх».

І. Мета конкурсу:

· Надання можливості талановитим творчим людям, небайдужим до проблем українського суспільства висловити своє ставлення до тієї чи іншої проблеми, зробити свій внесок у розвиток соціальної реклами;

· Привернення уваги громадськості до актуальних проблем подолання насильства в сім΄ї, забезпечення рівних прав жінок і чоловіків, формування «відповідального батьківства»;

· Сприяння утвердженню гендерно чутливого і толерантного світогляду в українському суспільстві;

· Збільшити розуміння та обізнаність про всі форми насильства у співвітчизників та співвітчизниць;

· Створити соціальний простір, вільний від насильства.

ІІ. Учасники конкурсу:

Для участі у конкурсі запрошуються учні і студентська молодь з усієї області, які мають своє світобачення щодо проблем насильства в сім’ї, торгівлі людьми, гендерної дискримінації та ідею щодо їх висвітлення.

ΙΙΙ. Організатори та партнери конкурсу:

· Організаторами конкурсу є департамент сім’ї, молоді та спорту, Житомирський обласний гендерний ресурсний центр Житомирської обласної ради;

· Організатори конкурсу можуть залучати до його проведення інших партнерів та спонсорів.

ΙV. Умови участі у конкурсі:

1. Стати учасником конкурсу може кожна дитина віком від 6 до 17 років, що навчається в школі або молода людина, яка навчається та проживає в Житомирській області від 17 до 24 років.

2. Для участі у конкурсі необхідно надіслати до оргкомітету конкурсу роботи з таких номінацій:

- Соціальна зовнішня реклама;

- Соціальна друкована реклама;

- Соціальна відеореклама;

- Соціальна Інтернет реклама.

3. Робота має бути виконана одноосібно.

4. Учасників розподіляють за наступними віковими категоріями:

· від 6 до 13 років;

· від 13 до 17 років

· від 17 до 24 років (включно)

4.1. Тематика:

Тема №1: «Я проти насилля! А ти?»

Тема №2: «Людина не товар»

Тема №3: «Ми різні, ми рівні»

До участі в конкурсі допускаються подані в строк авторські роботи, зміст яких відповідає затвердженим номінаціям і тематиці Конкурсу.

4.2. Вимоги до робіт учасників виставки-конкурсу:

а) форма соціальної реклами може бути довільною, наприклад: буклет, альбом з постулатами, кінофільм, плакат, оголошення, фотогалерея, до уваги буде братись оригінальність висвітлення питання та креативність роботи;

б) в конкурсі представляються виключно індивідуальні творчі роботи, що були виконані в довільній графічній чи живописній техніці (олівці, фломастери, фарби, авторська техніка, комп’ютерна графіка тощо), фото-, кіно-, теле-, відео зйомка тощо;

в) До роботи має бути доданий супровідний лист, в якому друкованими літерами, в якому друкованими літерами необхідно вказати:

- назву роботи, техніку виконання;

- прізвище, ім’я, вік автора роботи;

- навчальний заклад;

- коротка біографічна довідка з описом та хобі, контактний телефон (українською мовою).

4.3. Кожен учасник може відправити не більше трьох робіт.

4.4. Предметом конкурсу є роботи учасників, як результат їх творчої діяльності.

4.5. Організатор конкурсу має право на подальше використання поданих робіт.

4.6. Організатори залишають за собою право публікувати творчі роботи, подані на конкурс.

4.7. Авторство робіт у публікаціях буде збережено.

V. Критерії оцінки робіт:

- актуальність та повнота розкриття теми;

- рівень володіння технікою виконання, матеріалом;

- творчий підхід (забороняється копіювання та запозичення тем з відомих робіт, тощо);

- охайність роботи та старанність;

- пріоритетом при визначенні переможця може бути вік учасника конкурсу, переважне право стати переможцем може бути надане більш молодшому учаснику;

- організатор конкурсу може висловити власну думку, щодо надання переваги при визначенні переможця.

V. Умови проведення конкурсу:

1. Конкурс проводиться до 29 листопада 2013 року, найкращі роботи візьмуть участь в обласній виставці проектів соціальної реклами.

2. Остаточне визначення переможців відбудеться колегіально у грудні, визначаються 3 переможця в кожній номінації.

3. Конкурсні роботи передаються особисто або через уповноважених осіб до офісу Житомирського обласного гендерного ресурсного центру Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, вул.. Мала Бердичівська 25, офіс № 74, також можна скористатися послугами пошти чи кур’єрських служб.

4. Всі роботи, які приймають участь у конкурсі авторам не повертаються, рецензії на них не видаються.

5. Організатор конкурсу має право одноосібно змінювати умови конкурсу та вносити зміни в порядок нагородження переможців.

VΙ. Нагородження переможців:

1. Переможці конкурсу отримають дипломи учасників, цінні призи та подарунки, роботи переможців будуть надруковані у форматі соціальної реклами.

2. Організатором конкурсу передбачені I, II та III призові місця та інші номінації.

3. Призи надає організатор конкурсу за підтримки спонсорів

4. Грошові еквіваленти призів не виплачуються.

Довідки за тел..2-16-85, управління у справах сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту міської ради

Кiлькiсть переглядiв: 328

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.