Казкотерапія в роботі з дітьми дошкільного віку

Казкотерапія – ефективний спосіб корекції поведінки дитини, адже метою казкотерапії є підведення людини до усвідомлення своєї внутрішньої сутності, своєї єдності і неповторності, до відчуття гармонії із собою і світом. У процесі казкотерапії людина навчається сприймати себе такою, якою вона є, усвідомлювати себе й інших людей, кожного, як неповторну індивідуальність.

«Казкотерапія в роботі з дітьми дошкільного віку» - тема, над якою кілька років поспіль працювала творча група практичних психологів дошкільних закладів міста.

/Files/images/Казка 006.jpgРезультатом їх роботи став цікавий та змістовний семінар-практикум для колег, який відбувся на базі інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради 19 квітня 2012 року. Члени творчої групи психологів Сусловець Оксана Анатоліївна та Корчевська Катерина Іванівна познайомили присутніх не лише з теоретичними основами впровадження методу казкотерапії , а й запропонували ряд практичних та творчих завдань, таких як «Зачарована вікторина», «Допиши казку», «Намалюй обличчя», «Склади і розшифруй».

Творчою групою видано збірку «Казкотерапія в роботі з дітьми дошкільного віку», в якій детально розглянуто мету, функції казкотерапії, алгоритм казкотерапевтичного заняття та основні принципи психологічного аналізу казок.
Казкотерапія – це метод, що використовує казкову форму для розвитку творчих здібностей, розширення свідомості, вдосконалення взаємодій з навколишнім світом; це-терапія середовищем, особливою казковою атмосферою, в якій можуть проявитися потенційні можливості особистості, може матеріалізуватися мрія; а головне, в ній з'являється відчуття захищеності та аромат таємниці….

Філанчук С.В., заступник зав.ІМЦ
Кiлькiсть переглядiв: 815

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.