ІНФОРМАЦІЯ
про роботу та досягнення
Новоград-Волинської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №2
за 2014-205 н.р.

/Files/images/Гарбовська.jpg
Директор школи
Любов Георгіївна Гарбовська
Відмінник освіти України, учитель вищої категорії, учитель-методист, нагороджена нагрудним знаком «К.Ушинський»

/Files/images/Адміністрація зош 2.jpg
Адміністрація

/Files/images/зош 2 вісник 2015.jpg
Свято першого дзвоника

/Files/images/зош 2 вісник 2015 1.jpg
Команда гри «Захисник Вітчизни»

/Files/images/творчий звіт зош 2 2015.jpg
Творчий звіт школи
На наше глибоке переконання, успішною є така школа, де діти задоволені шкільним життям, де панують доброта і взаємоповага, де створюються всі умови для розвитку творчого потенціалу всіх учасників навчально-виховного процесу. Але найважливішою в успішному закладі є об’єднавча ідея, коли є тільки «ми» і тільки «у нас», коли сторонні або гості школи ствердно говорять про атмосферу закладу, його ДУХ. Саме тому ми школа-родина, це справді так, і ми цим по-справжньому пишаємось.

Успішну школу можуть створити тільки небайдужі вчителі і тільки ті, хто обрав цей фах серцем. Але основна заслуга в цьому керівника школи, нашого директора – Гарбовської Любові Георгіївни. Саме її невід’ємне уміння об’єднати колектив довкола тієї чи іншої ідеї і стало запорукою нашого спільного успіху. При цьому ідея може бути будь-якою, головне, щоб нею перейнялись і вчителі, й учні, і їх батьки.

Лейтмотивом роботи всіх учителів нашої школи-родини є гасло: «Учні будуть впевненими і успішними, якщо їх навчають такі ж учителі». Тому увесь педагогічний колектив школи активно використовує у своїй професійній діяльності інноваційні педагогічні технології, методики і прийоми ефективного навчання і виховання, сучасні способи дослідження рівня навчальних досягнень та сформованості компетентностей учнів.

Систематизує роботу учителів школи у цьому напрямі й обрана науково-методична проблема «Педагогічні стратегії формування і розвитку особистості учня з високим рівнем внутрішньої культури, освіченості, здатної до самореалізації та самовдосконалення». Враховуються у методичній роботі школи й реалізація проблемної теми освітян міста «Вдосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій на засадах особистісно-орієнтованого навчання і виховання» та проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Формування соціальної компетентності учнів засобами освіти для сталого розвитку у навчально-виховному процесі ЗНЗ» (експеримент ЖОІППО). Керуємося ми в організації методичної роботі у школі й нашими авторськими програмами: «Моніторинг якості шкільної системи освіти», «Обдарована дитина», програмою саморозвитку учня школи-родини «Я – особистість». А ще постійному підвищенню фахового та методичного рівня учителів школи сприяє налагоджена і грамотно організована робота адмінкоманди із проведення педагогічних рад, методичних нарад, навчальних та психолого-педагогічних семінарів, майстер-класів.

Активну участь беруть учителі школи і у міських аналогах, а ще у семінарах обласного та Всеукраїнського рівнів. Так, тільки протягом цього навчального року учителі початкових класів Мойсук Н.О. та Піголь І.О. пройшли навчання на авторському семінарі Ш.О. Амонашвілі «Основи гуманно-особистісного підходу до дітей в освітньому процесі», ЗДНВР Табакова А.О. пройшла тренінг благодійної організації «Вчителі за демократію та партнерство» при ЖОІППО, психолог школи Матвєєва Г.В. відвідала майстер-класи «Психологічна допомога дитині, що перебуває в кризовому стані» та «Використання технік транзактного аналізу в роботі з сім’єю» на обласному фестивалі практичної психології.

Два роки поспіль (у 2013-2014 та 2014-2015 н.р.) наш навчальний заклад є експериментальним майданчиком Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок».

Працюючи над випуском друкованої методичної та педагогічної продукції, учителі школи презентують на міську педагогічну виставку актуальні та змістовні матеріали. Це підтверджує хоча б той факт, що на обласну педвиставку щороку відправляються 70% представлених посібників і збірок.

Особливу роль у підвищенні фахового рівня педагогів школи відіграє цілеспрямована діяльність учителів щодо популяризації власного педагогічного досвіду. Мова йде про проведення традиційного масового методичного заходу – декадника педагогічної майстерності. Традиційність у його проведенні – це те, що проходить він у школі щороку і передбачає масове взаємовідвідування уроків з детальним обговоренням. Якщо ж мову вести про інші заходи, які відбуваються в рамках декадника, то це:
- майстер-класи «Я це роблю так…», «Вчитися педмайстерності», «Моє портфоліо» тощо;
- науково-практичні конференції «Особистісно-зорієнтований урок – данина молоді чи потреба часу?», «Якість викладання. Від чого вона залежить?»;
- конкурси-огляди навчальної роботи учнів (кращі зошити, щоденники, словники);
- конкурсно-розважальні програми «Надія школи», «Я люблю Україну» тощо.
У 2014-2015 навчальному році було досить успішно реалізовано ще одне нововведення у роботі з педкадрами – це дні ПМК (предметно-методичних комісій).

Така практика, безумовно, сприяє покращенню результативності участі учнів у різноманітних конкурсах, турнірах, предметних олімпіадах, роботі МАН. Так, у 2014-2015 н.р. ми маємо 10 призових місць у міських олімпіадах , трьох учасників обласних олімпіад та одного Всеукраїнської олімпіади. Чисельні є і перемоги в інтерактивних конкурсах «Колосок», «Кенгуру», «Левеня» (5 місце серед шкіл міста). Багаточисельними є й перемоги наших вихованців у мовних конкурсах ім. П. Яцика, ім. Т. Шевченка, «До Лесі наша думка лине», «Об’єднаймося ж, брати мої…», «Дитинство, знищене війною». Досить успішною є участь наших учнів у МАН: 3 роботи були представлені на міський етап, дві з них відібрані на обласний, а учениця 10 класу Полоневич Анастасія, презентуючи роботу в області, стала переможцем II етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. Успішною виявилась і цьогорічна участь нашої школи у конкурсі «Учитель року-2015»: у номінації «Українська мова» Бойко О.М. здобула абсолютну перемогу у міському етапі та стала учасником (IV місце) обласного етапу цього конкурсу.

Не менш вагомими є результати школи-родини у 2014-2015 н.р. і з виховної роботи. Зважаючи на складне становище у країні, вся позаурочна та позашкільна робота школи була спрямована в першу чергу на формування та розвиток національно-патріотичної свідомості учнів. Свято першого та останнього дзвоника, творчий звіт школи, Парад козацький військ, конкурсні програми «Козацькі розваги», «Панна осінь», «Я люблю Україну», гра учнів з татами «Пан або пропав», класні родинні свята до 8 березня, акції «День милосердя», «Голуб миру», «Добрі слова, вчинки і сміх продовжують життя», «Допоможи пораненому солдату» (відвідування воїнів у лікарні), «Лист герою», багаторазові волонтерські акції по збору коштів, продуктів харчування та одягу для бійців АТО, участь у міських військово-патріотичних заходах, мітингах, акціях, організація святкового концерту до Дня Перемоги – це ще не весь перелік заходів, в яких відчувався високий дух патріотизму учнів, учителів, батьків. З відновленням функціонування шкільної радіомережі кожного ранку перед початком першого уроку звучить Гімн України, піднімається державний прапор. У 2014-2015 н.р. учні 10-х класів на міських мітингах, парадах, покладанні квітів з честю виконували доручення міського голови у складі Почесної варти. Третій рік поспіль команда школи виборює І місце у військово-патріотичній спортивній грі «Захисник Вітчизни» («Зірниця»). За успішну участь у міській спартакіаді школярів нагороджені відзнакою управління освіти і науки.

У школі ефективно функціонує учнівське самоврядування «Шкільний парламент», який ініціює проведення багатьох цікавих та корисних заходів (акцій, масових заходів, проектів, організовує активне та змістовне дозвілля учнів школи. Президент шкільного парламенту Дмитро Махневич, учень 10-Б класу, презентуючи діяльність організації та свій особистий внесок у її функціонування, виборов І місце у міському конкурсі «Учень року 2015» у номінації «Лідер року». За крок до перемоги у цьому ж конкурсі у номінації «Творча особистість року» визнано найталановитішу ученицю школи, випускницю 11 класу Софію Вендер, яка презентувала свої вокальні, хореографічні, артистичні здібності.

З ініціативи шкільного парламенту у цьому навчальному році відбувся обмін учнівськими делегаціями з ЗОШ №4 міста Радомишля. У ході обміну учні ділилися інформацією про діяльність школи, учнівського самоврядування, визначні місця свого міста. Між дітьми зав’язалися дружні стосунки. Тому у наступному навчальному році планується продовження співпраці.

Команда школи посіла І місце у міському, ІІІ в обласному етапі конкурсу екологічних агітколективів.

Тріумфально пройшов творчий звіт школи «Ось ми які!», під час якого медаллю «Гордість школи» нагороджені кращі учителі-предметники, класні керівники, учні, спортсмени, класи-родини.

У кінці травня традиційно адміністрацією школи було проведено випускний квест «Ніч у школі» для учнів 11 класу, під час якого учні з великим задоволенням виконували цікаві завдання різноманітного змісту.

Велику увагу приділено моральному вихованню учнів, педагогічній просвіті батьків. Змістовно пройшли загальношкільні батьківські збори «Як запобігти розвитку жорстокості, агресивності, насильства серед дітей».

Отже, 2014-2015 н.р. був насичений цікавими, корисними, потрібними, значимими подіями.

Кiлькiсть переглядiв: 639

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.