ІРЦ відновив проведення комплексної оцінки розвитку дитини

З 4 червня 2020 року міський інклюзивно-ресурсний центр відновив проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, згідно звернень батьків. Наразі проведено 37 таких обстежень з дотриманням протиепідеміологічних вимог: проводиться температурний скринінг дитини і батьків, всі учасники оцінки, в тому числі дитина і батьки використовують маску і одноразові рукавички, дотримується соціальна дистанція не менше 1,5 м, батьки допомагають в організації обстеження для уникнення близького контакту фахівців і обстежуваного. Після проведення комплексної оцінки матеріали, які використовувалися, поверхні столу та інші поверхні обробляються дезінфікуючим розчином, провітрюється приміщення.

З метою безпеки життя та здоров’я дитини, фахівці ІРЦ адаптували використання діагностичних інструментів, аби уникати близьких контактів з дитиною, активно використовується мультимедійна сенсорна дошка.

Засідання фахівців ІРЦ за участю батьків, де узагальнюються результати комплексної оцінки, вручення висновку відбувається, переважно, на прилеглій території до будівлі.

Також ІРЦ відновив надання психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових послуг шляхом проведення дистанційних занять з дітьми з особливими освітніми потребами, які не відвідують заклади дошкільної освіти за станом здоров’я. Наразі, батьки виступають в ролі асистентів корекційних педагогів. У визначений час, батьки приходять до ІРЦ, отримують інструкції від корекційних педагогів до проведення індивідуальних занять вдома з дитиною, роздатковий матеріал та навчаються методиці проведення заняття. Важливо, абипід час карантину не припинялася реалізація корекційної складової інклюзивного навчання. Основне – це зберегти набуті умінння й навички дитини з ООП, які вона, в разі тривалого неотримання корекційно-розвиткових послуг може втратити.

Рекомендуємо батькам не зволікати з поданням документів до інклюзивно-ресурсного центру для проведення комплексної оцінки розвитку дитини, адже від цього залежить вчасна і належна організація інклюзивного навчання в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, формування груп компенсуючого типу/спеціальних груп в закладах дошкільної освіти.

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр»

Новоград-Волинської міської ради

Кiлькiсть переглядiв: 472

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.