Педагогіка партнерства. З досвіду роботи учителі початкових класів Ліцею №11 м. Новограда-Волинського

Педагогіка партнерства.

З досвіду роботи учителі початкових класів

Ліцею №11 м. Новограда-Волинського

Відповідно плану роботи інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради 12.11.2019 року на базі Ліцею №11 відбувся семінар-практикум для учителів 1, 2 класів з теми «Педагогіка партнерства як основа розвитку освітньої діяльності в умовах НУШ. Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті НУШ».

Аналіз результатів дослідження МОНУ та ДНУ «Інституту освітньої аналітики» свідчать, що переважна більшість учителів, які працюють за програмами НУШ, вважають, що педагогіка партнерства – це ключ до реформування загальної середньої освіти. В підтвердженні цих результатів могли переконатись і педагоги міста, відвідавши уроки, які провели учителі початкових класів Ліцею №11 Микитенко Л.С., Чвалінська Л.О., Величко Л.А. (1 класи), Лавренюк Г.М., Бабич А.М. (2 класи), учителі-експериментатори НУШ Дейнеко О.М., Носан Т.М. (3 класи), побувавши на уроках учителів, які атестуються у 2020 н.р. - Євпак І.В., Сухорукової Л.П., асистента вчителя класу інклюзивного навчання Теленик Н.В. (учитель Верхоланцева С.А) (4 класи).

Аналіз відвіданих уроків, створене сучасне освітнє середовище, виставка-фотосушка з досвіду роботи ШМО учителів початкових класів Ліцею №11, упровадження в навчально-виховний процес різних освітніх програм (програм НУШ, розвивального навчання, «Інтелект України», «На крилах успіху») продемонструвало колегам з інших ЗЗСО модель взаємодії педагогів, учнів, родини, бібліотеки Ліцею №11 на принципах гуманізму, довіри, діалогу, рівності, добровільності, відповідальності.

Учасники семінару-практикуму дійшли до висновку, що педагогіка партнерства є однією з основ школи, заснованої на повазі до особистості, праві вибору і відповідальності за прийняті рішення, передумовою успішної адаптації та навчання учнів в школі.

Кiлькiсть переглядiв: 383

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.