Діяльність літнього мовного табору у Новоград-Волинській ЗОШ I-III ступенів № 8

/Files/images/2019/65027905_1092112174325804_710402992511123456_n.jpg

Діяльність літнього мовного табору

у Новоград-Волинській ЗОШ I-IIIступенів № 8

Протягом двох тижнів, а саме з 3 червня по 14 червня, на базі ЗОШ №8 було організовано роботу пришкільного мовного табору з удосконалення англійської і польської мов, метою якого було створити відповідне мовне середовище та умови для заохочення учнів до вивчення іноземних мов. У таборі відпочивало та навчалося 30 учнів 5-7 класів. Роботу в таборі забезпечували вчителі англійської мови Микитюк Ю.О., Приймак К.Б. та вчитель польської мови Губень А.С. Запропоновані вчителями матеріали відповідали сучасним тенденціям викладання англійської і польської мов. Для розвитку мовленнєвих навичок учнів пропонувалася низка різних за типами, часом та спрямованістю завдань. Навчання іноземної мови поєднувалося з кращими виховними методиками, процес пізнання - з відпочинком. План виховної роботи був насичений різноманітними заходами з урахуванням вподобань та віку дітей.

Поняття "мовного табору" для нашої школи є новим. Чесно кажучи, першочергова реакція дітей була також досить неоднозначною. Почували діти себе "a little confused", тому що не знали, чого очікувати. Однак перший день роботи у таборі виправдав всі їхні і наші очікування. Діти зрозуміли, що табір – це не ще один додатковий урок англійської чи польської мови, а чудова можливість, беручи участь у різних видах діяльності, вдосконалити свої знання та гарно провести час. Щодня проводилася ранкова зарядка, ми активно залучали дітей до занять спортом. Саме з метою вдосконалення були організовані квести, проходила гра "Хто хоче стати мільйонером", діти грали у настільні ігри та різноманітні лексичні ігри. Крім того, ми проводили час на свіжому повітрі, ходили на пікнік, де і відбулася презентація казок, над якими діти працювали всю табірну зміну.

Зважаючи на те, що наразі доступ до сучасних та цікавих мовних таборів через їх ексклюзивність, а також через обмежену фінансову можливість батьків має дуже вузьке коло дітей, такий шкільний проект є доступним для багатьох бажаючих, незалежно від рівня володіння мовою.

Враховуючи відгуки учасників табору та їх батьків, які були отримані в кінці табірної зміни, аналізуючи результативність та ефективність злагодженої праці вчителів та учнів, можемо стверджувати, що наш навчальний заклад створив умови для педагогічно обґрунтованого, змістовного та цікавого дозвілля дітей, що дало можливість їм творчо розвиватися, духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд. У таборі панувала атмосфера взаємоповаги, зникли мовні бар’єри, комплекси й страхи. Учні використовували мову як інструмент та мали можливість відчути, наскільки вона корисна та гнучка.

Наш літній мовний табір дав можливість дітям весело провести час з друзями, розвинути свої таланти, отримати пізнавальну інформацію, навчитися новому. Табір показав дітям, що вивчення мови – це легко і просто.

Аліна Губень, директор табору

Кiлькiсть переглядiв: 93

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.