"Інклюзивна школа" як методична підтримка і взаємодія з педагогами

«Інклюзивна школа» як методична підтримка і взаємодія з педагогами

15 січня 2019 р. на базі інклюзивно-ресурсного центру Новоград-Волинської міської ради запрацювала «Інклюзивна школа» для педагогічних працівників закладів дошкільної та загальної середньої освіти, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами. Мета роботи: методична підтримка та взаємодія з педагогічними працівниками з питань організації інклюзивного навчання, оволодіння педагогами необхідними знаннями та вміннями щодо особливостей навчання та розвитку дітей певної нозології.

Перше заняття відбулося з теми: «Затримка психічного розвитку дитини: особливості навчання і виховання», яке відвідали в цілому 28 осіб, зокрема, учителі й асистенти учителів інклюзивних класів, психологи, соціальні педагоги і логопеди, які працюють з дітьми даної нозології.

Директор Борис Н.П. привітала учасників заняття, закликала всіх до активного діалогу та співпраці. Практичний психолог інклюзивно-ресурсного центру Гонік С.Ю. ознайомила слухачів з теоретичним аспектом розвитку дітей із ЗПР. Продемонструвала моделі взаємодії у системі «педагог – дитина – батьки», визначивши їх ефективність. Вчителі-логопеди Левкович І.Б. і Ридецька В.М. розкрили особливості формування мовлення та етапи подолання мовленнєвих проблем дітей із ЗПР, звертаючи особливу увагу на системний розвиток всіх компонентів мовленнєвої діяльності: від артикуляції та дихання до зв’язного мовлення. Вчитель-реабілітолог Гусєв В.В. пояснив необхідність та ефективність використання фізкультхвилинок, як засобу зміни видів діяльності та переключення уваги. Презентував ефективну систему синхрогімнастики «Ключ» для розумового та фізичного розвантаження, долучив учасників заходу до жвавого виконання оздоровчих вправ. Вчитель-дефектолог Монжиєвська О.В. розкрила тему формування й удосконалення провідної діяльності молодших школярів із ЗПР через традиційну та комп’ютерну дидактичну гру, як засіб пізнання, розвитку та інструмент корекції. Розповіла про лепбук, як новітній спосіб організації освітньої діяльності дошкільників і молодших школярів, який активізує пізнавальні можливості, формує практичні навички і враховує індивідуальні можливості кожної дитини.

Заняття пройшло інформативно, з корисним і практично насиченим змістом.

Відкриття «Інклюзивної школи» – це інновація Новоград-Волинського міського інклюзивно-ресурсного центру щодо методичної підтримки педагогів через групову форму роботи з питань організації надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами, підтримки їх батьків.

Дякуємо керівникам закладів дошкільної та загальної середньої освіти за співпрацю і бажання спільно формувати інклюзивний простір у місті.

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр»

Новоград-Волинської міської ради

Кiлькiсть переглядiв: 599

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.