Майстер-клас «Роль інтерактивної дошки в освітньому процесі з хімії»

Сучасний навчальний заклад неможливо уявити без комп’ютерної техніки та комп’ютерних технологій. Електронні засоби навчального призначення виступають джерелом знань, систематизації, закріплення, повторення навчального матеріалу; засобом діагностики і контролю навчальних досягнень учнів. Сьогодні педагоги нашого міста стикаються з проблемою освоєння інтерактивної дошки, незважаючи на вміння працювати з комп'ютером. Саме тому, за ініціативи Федорчук Валентини Володимирівни, досвідченого учителя хімії СШ №4, учителя-методиста, був проведений майстер-клас «Роль інтерактивної дошки в освітньому процесі з хімії».

/Files/images/20180301_140743.jpg Валентина Володимирівна ознайомила учасників майстер-класу із прийомами роботи та можливостями інтерактивної дошки. Звернула увагу на необхідність програмного забезпечення SMART NOTEBOOK та продемонструвала технологію створення інтерактивних уроків за цією програмою. Федорчук В.В. наголосила, що використання інтерактивної дошки дозволяє оптимізувати зміст навчання, модернізувати форми та методи організації освітнього процесу, підвищує мотивацію учнів до вивчення хімії, зацікавлює дитину у її більш глибокому вивченні предмета.

Новий підхід у викладанні навчальних предметів з використанням інтерактивної дошки вимагає від учителя працювати у творчому режимі, постійно вдосконалювати власну професійну діяльність, спрямовувати свою роботу на розвиток творчих здібностей учнів, що, в цілому, підвищить ефективність та якість надання освітніх послуг. Використовуючи інтерактивне обладнання, можна поєднувати перевірені методи і прийоми роботи зі звичайною дошкою з набором інтерактивних і мультимедійних можливостей.

Учителі хімії ЗЗСО, учасники майстер-класу, також ознайомилися та попрацювати з програмами Kahoot та LearningApps.org. Учитель використовує ці сервіси як навчальні ресурси для підтримки освітнього процесу або для самостійної роботи учнів. Варто зазначити, що ефективність роботи з інтерактивною дошкою багато в чому залежить від самого вчителя та від того, як він застосовує ті або інші її можливості.

СВІТЛАНА Бондарчук, методист ІМЦ
Кiлькiсть переглядiв: 474

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.