Повернутися до звичайного режиму

Педагоги закладів дошкільної освіти м. Новограда-Волинського проводять педагогічні читання

Педагогічні працівники дошкільних навчальних закладів учергове зібрались на базі інформаційно-методичного центру управління освіти і науки для проведення педагогічних читань. Відповідно до теми року «Формування ціннісних орієнтацій у дітей і дорослих», над якою працює дошкілля, були визначені теми.

7 лютого 2018 року відбулися педагогічні читання з теми «Культура спілкування педагога в системі моральних відносин». Тему розкрили вихователь-методист ДНЗ №1 Крюкова Марина Михайлівна, вихователь Примак Альона Анатоліївна, вихователь-методист ДНЗ №4 Лесько Марія Степанівна, вихователь ДНЗ №9 Сташко Стелла Станіславівна.

За допомогою електронних презентацій та інтерактивних ігор учасникам доступно і цікаво було розкрито зміст статей Світлани Сафарян «Налагоджуємо ефективне педагогічне спілкування»; Тамари Піроженко «Якщо очікуєш змін – змінюйся сам»; Любові Лохвицької «Зарубіжні колеги про моральне виховання», розміщених у журналах «Вихователь-методист», «Дошкільне виховання». В інтерактивній формі модератори ознайомили педагогів з матеріалами фахових часописів. Для закріплення й повторення змісту озвучених матеріалів та мотивації перечитати статті учасникам було підготовлено пам’ятки. Надзвичайно приємною була атмосфера, в якій активно обговорювалися питання, що висвітлювалися модераторами.

Присутні відмітили, що всі три статті були цікавими та корисними, широко розкрили зазначену тему. Модератори продовжують опановувати ораторське мистецтво, це допомагає їм презентувати статті впевнено і майстерно.

До уваги присутніх були представлені теорія інтегрованого морального виховання доктора Дарсі Нарваеса, професора психології Університету Нотр Дам (США), та навчальний посібник «Шість чарівних персонажів», які покликані крок за кроком навчити дітей робити моральний вибір.

Педагоги вкотре переконалися, як важливо враховувати тип темпераменту дитини під час спілкування. Ознайомилися з типами педагогічного спілкування: спілкування-дружба, спілкування-співтворчість, спілкування-загравання, спілкування залякування, спілкування-дистанція. Визначили для себе правильний стиль спілкування, усвідомили, що педагог має моделювати спілкування не від «себе», а від дітей – з огляду на їхні запити та потреби.

Інтерактивні ігри «Знайди варіанти використання», «Система», «Помрій та намалюй: як пахне веселка? Про що мріють зірки?» допомогли учасникам проявити свою творчість, креативність, переконатися у важливості командної роботи, спробували дати відповіді на такі важливі питання: який він сучасний вихователь? чи готовий сам педагог до змін та удосконалення своєї професійної майстерності, постійного оновлення компетенцій упродовж професійного життя? Усі присутні підтвердили думку автора статті Тамари Піроженко, що зміни – це ВИМОГА ЧАСУ. Педагог не є джерелом знань, умінь і навичок. Педагог сучасного суспільства – МОТИВАТОР, КОМУНІКАТОР, НАВІГАТОР в організації діяльності дитини.

Дякуємо усім за продуктивну, творчу роботу і готуємося до наступних педагогічних читань з теми «Приклад дорослого – джерело формування загальнолюдських цінностей у дитини», які відбудуться в квітні 2018 р.

Методист ІМЦ Тесленко О.В.

Фото можна переглянути тут

Кiлькiсть переглядiв: 436

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.