Повернутися до звичайного режиму

ІІ засідання Школи молодого вчителя точних наук

26 грудня 2017 року на базі ЗОШ № 5 під керівництвом Франчук Н.В., учителя вищої кваліфікаційної категорії, «старшого учителя» відбулося ІІ засідання Школи молодого вчителя точних наук з теми «Аналіз та самоаналіз уроку».

Слухачі школи ознайомилися із поняттями аналізу, самоаналізу діяльності та самоаналізу уроку, детально обговорили кожен пункт критеріїв аналізу діяльності вчителя на уроці.

Керівник школи Наталія Володимирівна презентувала складові аналізу уроку, а саме:

- оцінка загальної структури уроку;

- реалізація дидактичної мети уроку;

- здійснення розвитку учнів у процесі навчання;

- виховання в процесі уроку;

- дотримання основних принципів дидактики;

- вибір методів навчання;

- робота вчителя на уроці;

- робота учнів на уроці;

- гігієнічні умови уроку;

- соціальні завдання уроку.

Франчук Н.В. представила алгоритм самоаналізу уроку:

- характеристика класу;

- аналіз зовнішніх зв’язків уроку;

- характеристика триєдиної мети уроку;

- характеристика задуму уроку (план);

- побудова уроку, на основі його задуму;

- структурний аспект самоаналізу;

- функціональний аспект самоаналізу;

- оцінка кінцевого результату уроку.

Слухачі Школи активно долучалися до обговорення, висловлювали власні думки з теми.

Завершила засідання Костюк О.М., методист ІМЦ, яка підвела підсумки засідання, подякувала керівнику Школи за глибокі та доцільні рекомендації.

Наступне засідання Школи молодого учителя точних наук відбудеться в лютому 2018 р. з теми «Форми і методи роботи».

ОЛЕНА КОСТЮК, методист ІМЦ
Кiлькiсть переглядiв: 527

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.