СУЧАСНИЙ ПЕДАГОГ. ЩО ВІД НЬОГО ОЧІКУЄ СУСПІЛЬСТВО?

СУЧАСНИЙ ПЕДАГОГ. ЩО ВІД НЬОГО ОЧІКУЄ СУСПІЛЬСТВО?

15 листопада 2017 року педагоги Новограда-Волинського зустрілися в стінах ЗОШ №7 для проведення педагогічних читань. Адже саме завдяки спілкуванню в професійному середовищі можна наблизитися до відповіді на одвічне питання «Що робити?».

Концептуальні засади Нової української школи вимагають від освітян дотримання високих соціальних та професійних стандартів. На часі народження «нового учителя» нової української школи, без зміни свідомості вчительства не відбудеться ніяких змін в освіті. Народження нового вчителя, сучасного, який буде відповідати всім заявленим вимогам, – це процес копіткий, складний, неоднозначний, але невідворотний…

Методисти інформаційно-методичного центру креативно підійшли до виконання поставлених завдань: і хоча педагогічні читання – традиційна форма роботи, відбувся захід у незвичній формі методичного дайджесту. Дайджест – це інформаційний продукт, що містить витяги з оригіналів найцікавіших творів. Модератори у секціях презентували найцікавіші статті, критично опрацьовували погляди науковців, методистів, педагогів-практиків на проблему становлення сучасного учителя нової української школи і намагалися дати відповідь на питання «Сучасний педагог. Що від нього очікує суспільство?». Дякуємо нашим модераторам за підготовку різнопланових виступів:

секція керівників – Філанчук С.В. (ІМЦ), Капчинська Л.А. (ЗОШ №5), Герасимчук О.П. (ЗОШ № 7);

секція вчителів математики, інформатики, фізики, трудового навчання – Костюк О.М. (ІМЦ), Подолянчук Г.М. (ЗОШ № 6), Нюкало І.М. (ЗОШ №9);

секція вчителів суспільно-природничих наук – Андрійчук О.Л. (колегіум), Гуцул Т.П. (колегіум), Кубашевич О.А. (СШ №4), Васянович Ж.М. (ЗОШ №9);

секція вчителів початкових класів – Лінчук В.К. (ІМЦ), Степчин С.Л. (СШ №4), Купріянчук О.М. (СШ №4), Переходько Л.П. (ЗОШ № 7);

секція вчителів іноземної мови – Огородник О.В. (ІМЦ), Шевчук Т.П. (ЗОШ №10), Опанасюк Л.В. (ЗОШ №10);

секція вчителів зарубіжної літератури і російської мови, художньої культури, образотворчого мистецтва – Марченко Н.М. (ІМЦ), Сердюк І.Ю. (ЗОШ №9).

Отож сучасний педагог… Який він? Насамперед, це фундаментально освічена, культурна і толерантна людина, яка постійно працює над власним розвитком, критично мислить, здатна активно й творчо діяти.

Свою відповідь на запитання «Яким має бути сучасний педагог нової української школи?» дали й директори закладів загальної середньої освіти. Їх думки були представлені на презентаційних слайдах.

Робота з персоналом – основа успішної діяльності будь-якої організації! Підвищення професіоналізму педагогів відбувається в різних формах – доцільних, ефективних і зручних для освітян. Це навчання зі значним «вмістом» науки і методики, з виходом на нові додані компетентності. Саме такі заходи є основою підвищення фахового рівня педагогів у міжкурсовий період, і саме це вважаємо пріоритетним у діяльності міської методичної служби.

СВІТЛАНА ФІЛАНЧУК,
завідувач інформаційно-методичного центру


Кiлькiсть переглядiв: 231

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.