Міський семінар-практикум учителів початкових класів

Міський семінар-практикум учителів початкових класів

27 жовтня наша школа знову приймала гостей з інших шкіл. Цього разу вчителі початкових класів щедро ділилися своїм досвідом з теми «Впровадження парних та групових форм роботи».

У рамках семінару була презентована теоретична основа запропонованої теми, проведені інтегровані уроки з математики, природознавства, читання, організований психологічний тренінг.

На початку зустрічі методист ІМЦ Валентина Кузьмівна Лінчук ознайомила вчителів з новими підходами до організації навчального процесу в новій українській школі, з тими вимогами, які ставить держава перед учителями під час впровадження Нового закону «Про освіту».

Цікавим та змістовним був виступ вчителя початкових класів Людмили Петрівни Переходько. Демонструючи уривки з фільмів, власні відеозаписи, елементи майстер-класу, вчитель поділилася власним досвідом використання групових та парних форм навчання.

Протягом другого та третього уроків учителі початкових класів мали змогу відвідати уроки наших педагогів.

Під час уроку Тетяни Петрівни Амелехіної учні поринули у математичний світ з використанням елементів природознавства. На уроці діти активно розв’язували логічні завдання, відгадували анаграми, працювали в парах змінного складу, розв’язували задачі в групах. Кожне запропоноване завдання виховувало в учнів уміння працювати разом, сприяло розвитку уяви, логічного мислення. Учні з легкістю визначали діаметр білого гриба (від 30 до 50 см), обчислювали ціну трюфелів (1 кг - 2000 доларів), шукали на грибній галявині правильні відповіді до задач, під час хвилинки фантазії припускали, що було б, якщо гриби виростали вище дерев.

На уроці читання у Валентини Михайлівни Климанової була створена атмосфера українського села: усі були одягнені у вишиванки, клас оформлений народними символами, звучала українська пісня і лунала чиста українська мова. Це було справжнє свято Соняшника. Під час уроку діти декламували вірші, співали пісні, читали різними способами, дружньо розмальовували соняшник у парах, у групах складали загадки і вірші.

Учні Тамари Миколаївни Алешугіної були зосереджені, спокійні, врівноважені, так як урок математики вимагає точності. Цей незвичний урок математики був присвячений хлібу та хліборобській праці. На уроці були застосовані різні форми роботи. Гостям найбільше сподобалась робота в парах змінного складу, де діти вміло спілкувалися та швидко мінялися парами. Незвично було бачити і те, як учні самостійно «вели» задачу: ставили запитання, робили записи на дошці, як справжні вчителі. На завершення уроку батьки учнів приготували сюрприз: кожен отримав смачну домашню випічку.

Лариса Ярославівна Постнікова презентувала насичений цікавинками урок природознавства присвячений грибам. Учні активно працювали: представляли народний календар на цей день; в парах визначали правильну відповідь на завданнях з карточок; у групах закріплювали новий матеріал, створюючи та захищаючи міні-проект «Отруйні та їстівні гриби, пам’ятка для грибника». Навіть фізкультхвилинка була у вигляді подорожі до лісу на тихе полювання. Після кожного завдання учні збирали до кошика їстівний поживний гриб з художньо оформленого лісу на дошці. З впевненістю можна сказати, що учні не лише отримали знання про будову, види грибів, але й обов’язково дома будуть давати поради своїм батькам, як їх збирати.

На завершення семінару практичним психологом Людмилою Петрівною Примак був організований Relax-time «Натхнення». Учителі занурилися у власний світ, шукаючи ті природні резерви, які дозволять ефективно відновлюватися і з більшим задоволенням зустрічатися з учнями, дарувати їм власні знання, виховувати найкращі людські цінності та розвивати, готуючи їх до дорослого життя.

Дирекція школи дякує вчителям за змістовно підготовлений та проведений семінар та гостям за теплі та гарні відгуки.

Кiлькiсть переглядiв: 346

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.