Інноваційні технології та математика

22 березня 2017 р. на базі ЗОШ №7 відбувся міський семінар-практикум вчителів математики з теми «Інтелектуально-творчий розвиток учнів засобами інноваційних технологій у системі компетентнісно-орієнтованого вивчення математики».

Привітав учасників семінару директор ЗОШ №7 Овдіюк В.І., який ознайомив присутніх з темою та планом семінару-практикуму.

Продовжив роботу семінару майстер-клас «Веб-квест як форма організації уроку» (учитель математики ЗОШ №7 Римарчук С.В.) Кожен учитель на сучасному етапі розуміє необхідність використання інформаційних технологій. Однією з форм роботи став веб-квест як форма уроку.

Під час теоретичної частини семінару учитель ознайомила присутніх із веб-квестом, як формою роботи, навела приклади, представила ресурси для проведення такої форми роботи, розповіла, де і яким чином використовуються веб-квести. Світлана Вікторівна покроково продемонструвала класифікацію та структуру веб-квесту:

- вступ;

- центральне завдання;

- список інформаційних ресурсів;

- опис ролей;

- опис процедури роботи;

- критерії та параметри оцінювання;

- підсумки роботи.

Цікавим для присутніх були і інструменти для роботи з технологією веб-квесту: динамічні моделі (побудова графіків), інтерактивні плакати, створення пазлів та кросвордів, хмари тегів

Римарчук С.В. представила власну розробку веб-квесту «Країною теорії ймовірностей», яка розміщена на блозі педагога. Детально, по кожному об’єкту, учитель продемонструвала роботу блогу, вказала на теоретичну та практичну частини, розповіла про джерела (активні посилання на теоретичний матеріал).

Педагог поділилася зразками он-лайн тестів (платформа LearningApps.org). На цій платформі міститься банк тестів та можливість їх самостійної розробки.

Цікавим є те, що результати власної роботи (типи завдань та електронні презентації) учні надсилають на електронну скриньку вчителя. Вся звітність учнів розміщується на Google-диску.

Кожен учасник майстер-класу мав можливість ознайомитися з роботою блогу та платформи, створити власний тест.

Наступною частиною семінару став виступ методиста ІМЦ Костюк О.М. з теми «Оновлення навчальних програм з математики 5-9 класів». Методист зазначила, що МОН України було ініційовано обговорення навчальних програм базової загальної середньої освіти. І сесія обговорень вже відбулась, після чого робочі групи на базі обласних ІППО працювали над змінами в програмах. З 22.03 на порталі EdEra буде відкрито доступ до обговорення оновлених програм. Методист продемонструвала покрокові інструкції роботи з порталом. Кожен вчитель має долучитися до оновлення програм з предмету, для цього ІМЦ було створено на сайті уон та ІМЦ банер для реєстрації на порталі EdEra.

Наступною частиною семінару став урок учителя вищої кваліфікаційної категорії Оласюк Т.М. на тему «Множення десяткових дробів». Урок розпочався з притчі про математику. Учні мали змогу налаштуватись на плідну роботу. Під час уроку учитель продемонструвала різні методи і форми роботи.

В актовій залі школи учасників семінару чекала інтелект-гра «Де логіка?» для учнів 7 класів. (учителі Лейман О.І., Дрибас І.М.)

Змагання знавців математики складалися із раундів, в кожному з яких були цікаві різнопланові завдання. Глядачі активно підтримували команди. У підсумку гри судді оголосили кількість балів набрану кожною командою та переможців змагань.

Фінальною частиною семінару став круглий стіл учасників. Кожному педагогу методист Костюк О.М. запропонувала відповісти на рефлексивне запитання. Прозвучали схвальні відгуки, кожен зміг взяти для себе щось корисне, кожен учасник семінару-практикуму дізнався про щось корисне, довідався щось нове.

Особлива подяка прозвучала адміністрації ЗОШ №7 та педагогам-організаторам семінару-практикуму.

Олена КОСТЮК, методист ІМЦ

Фото можна переглянути тут

Кiлькiсть переглядiв: 452

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.