Адміністрація ДНЗ №13 інформує
про роботу та перспективи розвитку ДНЗ №13

Розвиток дитини залежить від багатьох факторів і особливо середовища, в якому виховується дитина. Середовище розвитку дитини в цілому – це комплекс матеріально-технічних, санітарно-гігієнічних, естетичних, психолого-педагогічних умов, які забезпечують організацію життя дитини і дорослих в дошкільному освітньому закладі.

Навчально-виховний процес у дошкільному закладі здійснюється відповідно до програми виховання і навчання дітей дошкільного віку «Українське дошкілля». Весь освітньо-виховний процес спрямований на удосконалення фізичної та психологічної підготовки дитини до активного життя, що забезпечує оздоровчу спрямованість та індивідуальність підходу в контексті рішень національної доктрини розвитку особистості.

Завдяки зусиллям колективу дошкільного закладу та батьків вихованців створено дизайн території, ігрових майданчиків, групових кімнат – діти завдяки цьому почуваються комфортно, у них розвивається культура естетичного сприйняття, почуття прекрасного.

Робота ДНЗ в цілому спрямовується на підтримку, збереження і розвиток здорового способу життя дітей, правильної його мотивації . З огляду на це, з дітьми систематично проводяться піші переходи, кожен майданчик
облаштований «доріжками здоров’я », обладнанням для загартовуючих процедур, придбано тренажери , які ефективно використовуються з оздоровчою метою.

Велику увагу колектив приділяє вихованню патріотизму у дітей дошкільного віку. Адже формування ставлення до країни і державі, де живе маленька людина починається з дитинства. Поняття патріотизм - це почуття любові до Батьківщини. Поняття Батьківщина включає в себе всі умови життя: територію, клімат, природу, організацію суспільного життя, особливості мови і побуту. Становлення людини як громадянина має починатися з його малої Батьківщини - рідного міста. Неможливо виростити справжнього патріота без знання історії. Любові до великого треба починати з малого: любов до рідного міста, краю, нарешті, до великої Батьківщини.

Таким чином, заклавши фундамент з дитинства, ми можемо сподіватися, що виховали справжнього патріота. В дошкільному закладі створено патріотичний куточок «Калинова Україна – це моя Батьківщина». Спільно з дітьми та їх батьками виготовили альбом «Герої серед нас» (розповідь про батьків наших вихованців, які захищають кордони нашої країни). Гарно пройшло свято Прапора, на якому дітей ознайомили з національними символами України, з її святинею – Прапором. Це свято сприяло виховуванню поваги до символів країни, патріотичних почуттів.

Завдяки активній позиції, наш колектив підтримує зв'язок з воїнами АТО.
Вихованці нашого садочку готували концертну програму, з якою виступали перед учасниками АТО, малювали неодноразово малюнки, які передавали воїнам. Наш колектив спільно з батьками вихованців неодноразово відправляв захисникам в зону АТО допомогу і продуктову, і матеріальну.

Старовинна мудрість нагадує нам:
«Людина, яка не знає свого минулого, той не знає нічого».

Без знань своїх коренів, традиції свого народу не можна виховати повноцінної людини, що любить своїх батьків, свій дім, свою країну, з повагою ставиться до інших народів. І тому одним з перспективних напрямків роботи у 2014-2015 році було визначено використання музейної педагогіки у роботі з дошкільнятами.

Були визначені завдання, спрямовані на їх реалізацію:
1. Збагачення предметно-розвиваючого середовища ДНЗ музейними осередками.
2. Формування у дошкільників уявлень про музей.
3. Розширення кругозору дошкільнят.
4. Активізація пізнавальної та мовленнєвої діяльності.
5. Розвиток творчого та логічного мислення, уяви.
6. Формування активної життєвої позиції.

Так, в нашому закладі створені музейні осередки:
- «Від зернини до хлібини»,
- «Історія годинника»,
- «Таємниці паперу»,
- «Вишиваночка»,
- «Український рушник»,
- «Картинна галерея», «Містечко майстрів»,
- «Музичні інструменти»
Створено музейну кімнату «Народна іграшка» та музейний куточок «Українські обереги».

Враховуючи побажання батьків вихованців в дошкільному закладі працює гурток «Англійська мова для малят».

Наш колектив став переможцем в номінації «Енергоефективний менеджер».

Перспективи на 2015-2016 навчальний рік.
1. Створити студію мистецтва для розвитку творчих здібностей дитини.
2. Ввести ставку вихователя по ізодіяльності, виходячи з ресурсів закладу.
3. Створити спортивно-оздоровчий комплекс на території дошкільного закладу для фізичного розвитку дитини та пропаганди здорового способу життя.

Виконавець: вихователь-методист Л.О.Семісинова
Завідуюча О.Г.Сварицевич
Кiлькiсть переглядiв: 471

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.