15–16 жовтня 2015 року у м. Рівне відбудеться V Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтований урок"


Проблемна тема фестивалю: «Учень у системі особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання».
Мета: окреслення кола проблем, пов’язаних із подоланням відчуженості учня від навчання, забезпеченням активної участі його у навчально-виховному процесі і визначення перспективних шляхів розв'язання їх; ознайомлення з практичним досвідом становлення суб’єктності школяра, ефективними методиками й технологіями впровадження ідей особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів; визначення подальших перспектив реалізації особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання.
Основні цілі:
- з'ясувати сутність і зміст основних складників, що забезпечують активне включення учня в навчально-виховний процес;
- визначити перспективні методики і технології, які сприяють розв'язанню проблеми;
- обмінятися практичним досвідом становлення суб’єктності учня основної і старшої школи;
- проаналізувати стан упровадження особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання в практику роботи загальноосвітньої школи;
- налагодити співпрацю ініціативних, творчих педагогічних працівників (учителів, науковців, управлінців, представників вищої школи і методичних служб усіх рівнів), які вибудовують діяльність на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів, готові долучитися до апробації технології ОЗОН у своїй практиці;
- популяризувати ідеї особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання, розширювати коло його прихильників;
- розвивати і вдосконалювати педагогічну майстерність учасників фестивалю шляхом участі у майстер-класах, педагогічних майстернях, семінарах, тренінгах.
У програмі Фестивалю:
- презентація творчих напрацювань учасників із питань особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання;
- громадські слухання;
- засідання Великої ОЗОНівської Ради;
- ОЗОНівські студії: а) організація навчальної діяльності з урахуванням вікових та індивідуальних психолого-фізіологічних особливостей школярів (суб’єктний досвід, темперамент, провідний канал сприйняття, гендерні відмінності, тип мислення, типи і стилі навчання тощо); б) формування ключових і предметних компетентностей у процесі оволодіння предметним змістом навчального матеріалу; в) компетентнісно зорієнтовані навчальні завдання: технологія створення й застосування; г) оцінювання й самооцінювання в умовах особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання; д) інноваційні освітні технології (ноосферна та акмеосвіта, перевернене навчання та ін.);
- проведення відкритих уроків;
- психологічні тренінги, коучинги;
- презентація видавництв.

Кiлькiсть переглядiв: 545

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.